گیره قلاب وال پست

امروزه برای مقاومت بیشتر دیوارها یا میانقاب ها در ساختمان ها در مقابل فشار عوامل طبیعی همچون باد و طوفان و زلزله از ابزاری به نام وال پست استفاده می کنند. شرکت بنا بیتا آیرین تولید کننده وال پست و انواع ابزارها و تجهیزات مورد نیاز در ساختمان سازی از جمله  طراحی و تولید ناودانی منقطع، میلگرد بستر، گیره قلاب وال پست، وادارهای میانی و ساب فریم درب های چوبی و پنچره و دریچه های تاسیسات با بهترین کیفیت و دوام می باشد. با استفاده از گیره و قلاب وال پست، میلگرد بستری که در بین بلوک ها قرار گرفته است به ستون متصل می شود، بنابراین این گیره و قلاب ها نقش مکملی برای مقاومت دیوار در سازه ها به وسیله ی وال پست دارند. گیره و قلاب وال پست به دلیل وظیفه ای که برعهده دارد باید از کیفیت و دوام بالایی برخوردار باشد تا در اثر فشارهای وارده به سازه و دیوارها با نگهداری درست میلگرد بستر، از آسیب رسیدن به آن ها جلوگیری کند.

خرید تجهیزات لازم برای اجرای وال پست از مراکز  معتبر فروش این دست از ابزار آلات همچون مجموعه ایران وال پست، این اطمینان را به افراد می دهد تا با استفاده از این تجهیزات مانند گیره قلاب وال پست با کیفیتی بالا در سازه های خود با هدف اتصالات بین میلگرد بستر و ستون، دیوارهای مستحکمی داشته باشند. جهت خرید گیره قلاب وال پست با قیمت مناسب و کیفیت بالا در ابعاد گوناگون، می توانید با واحد فروش این مجموعه در ارتباط باشید.

قیمت گیره قلاب وال پست

گیره و قلاب از ملزومات اجرای وال پست برای سازه می باشد. برای مقاومت بخشی به دیوارهای یک سازه و ساختمان باید از سیستم وال پست استفاده نمود. وال پست متشکل از چندین میلگرد و پروفیل می باشد، هرکدام از این اجزا دارای قیمتی متفاوت از هم می باشند. جنس و ابعاد این گیره و قلاب ها از فلز مقاوم می باشد تا بتواند اتصال محکم و با دوامی را برقرار کنند. شرکت بنا بیتا آیرین برای تولیدات خود بهترین قیمت ها را در نظر گرفته است، اما این نکته هم نباید فراموش شود که عوامل متعددی در قیمت و هزینه ای که برای گیره قلاب وال پست باید پرداخت کرد، تاثیر گذار است.

نوسانات بازار ارز، ابعاد و جنس و تعداد این گیره و قلاب ها در تعیین قیمت گیره و قلاب موثر می باشند. مجریان و طراحان سازه ها با استفاده از محاسبات وال پست برای دیوارها در یک ساختمان می توانند میزان ابزار و تجهیزاتی که برای این منظور لازم است را تخمین بزنند تا از اتلاف هزینه ی اضافی جلوگیری کنند. با محاسباتی که برای اجرای وال پست توسط متخصصان این حوزه انجام می شود می توان به صورت دقیق و مطمئن وال پست های مناسب را برای سازه ی مدنظر طراحی و تولید نمود. برای اطلاع از قیمت به روز این قطعه، توصیه می شود تا با کارشناسان فعال شرکت بنا بیتا آیرین ارتباط برقرار کرده و پس از استعلام قیمت بروز این محصول، جهت انجام صفر تا صد آن قرارداد ببندید.

گیره و قلاب

اجرا وال پست با گیره قلاب

وال پست یک سیستم مقاوم سازی دیوارها در سازه و ساختمان می باشد، بنابراین به دلیل اهمیتی که دارد باید در انتخاب متریال و نحوه ی اجرای آن بسیار دقت نمود. استفاده از مواد بی کیفیت و عدم رعایت استفاده از ابزار و اتصالات لازم می تواند در آینده و با گذشت زمان و فشارهای وارده به سازه، خطرات و خسارات غیر قابل جبرانی را به بار آورد. تخصص و دانش لازم در اجرای یک اجزای وال پست می تواند نتیجه ای عالی را در بر داشته باشد، چرا که وال پست به صورت اصولی و با استفاده از مواد و ابزار با کیفیت اجرا شده است.

شرکت بنا بیتا آیرین با هدف حفظ سلامت و مقاومت سازه، تمامی تجهیزات لازم و اصولی و استاندارد را تولید و به مرحله ی اجرا می رساند. وال پست با طرق مختلف قابل اجرا می باشد، اما اگر قصد دارید تا دیوارها و تیغه های سازه را دوام اساسی ببخشید باید از اتصالات مقاوم و با کیفیت استفاده نمود. گیره و قلاب وال پست از جنس گالوانیزه ی مقاوم می باشد. برای اجرای وال پست با استفاده از قلاب و گیره، باید گفت قلاب یا شاخک، میلگرد بستر در دیوار را به گیره متصل می کند. اندازه ی قلاب به طور معمول باید 30 سانتی متر می باشد تا با میلگرد بستر هماهنگ و همپوشانی داشته باشد. گیره قلاب وال پست برای انواع میلگرد با عرض های مختلف مناسب می باشد، همچنین قابلیت انعطاف پذیری در این قلاب ها باعث می شود تا با میلگردهای بستر با هر اندازه ای که در عرض خود داشته باشند، تطابق پیدا کند. گیره وال پست نیز همانند قلاب از اجزای اتصالات میلگرد وال پست محسوب می شود با این تفاوت که از ورق های فولادی در ضخامت 2 سانتی متر تولید می شود. برای افزایش مقاومت این قطعه بروی آن فرورفتگی هایی اعمال می کنند.

فروش گیره قلاب وال پست

شرکت بنا بیتا آیرین مجری و فروشنده ی تمامی قطعات و اجزای وال پست در سراسر کشور می باشد. این شرکت تمامی تولیدات خود را طبق استاندارد های لازم ساخته است و با بهترین قیمت عرضه می کند. برای اجرای یک وال پست مطمئن و ایمن برای سازه ی خود می توان از قطعات تولیدی این شرکت استفاده نمود. برای سفارش این قطعات می توان به سایت این شرکت مراجعه نمود و با ارتباط با واحد فروش نسبت به خرید این قطعات اقدام نمود.